Molson Coors Brewing Company – treći najveći svjetski pivar u čijem je vlasništvu i Zagrebačka pivovara

Molson Coors Europe – Uk i Irska, Češka, Slovačka i Mađarska, Rumunjska i Bugarska, Srbija i Crna Gora, Hrvatska i Bosna i Hercegovina

Molson Coors International – sva tržišta izvan Europe, Kanade i USA

ULT – Business Unit Leadership Team – rukovodstvo poslovnih jedinica kojeg čine

Executiv Leadership Team – rukovodstvo odgovorno za poslovanje

Country Leadership Team – rukovodstvo na razini zemlje kojeg čine predsjednik Uprave i direktori odjela

Line manager – linijski voditelj – nadređena osoba

General manager – generalni direktor

General manager – generalni direktor

Molson Coors Commercial Excellence Program – globalni program izvrsnosti u komercijalnom poslovanju

World Class Supply Chain – globalni program izvrsnosti u proizvodnim i logističkim operacijama

Interni portal za sve zaposlenike MCBC- a, na kojemu se može pronaći niz zanimljivih informacija

IT platforma za podršku svim procesima upravljanja ljudskim resursima, koriste ju svi zaposlenici

Personal Development Plan – Individualni plan razvoja zaposlenika u kojemu su definirane kompetencije u kojima je potreban daljnji razvoj i konkretne mjere putem kojih će se razvoj odvijati i pratiti

Naš globalni operativni model koji definira kako planiramo, ostvarujemo i mjerimo naš učinak

Naš globalni kompas, odnosno model koji definira tko smo i kako trebamo raditi kako bismo ostvarili našu ambiciju da postanemo Izbor broj 1 za naše kupce i potrošače

Pozitivni pivski trag kojeg ostavljamo našim odnosom prema radu i življenju

Skraćenica od HOtel, REstaurant and CAfe bar – prodajni kanal koji obuhvaća hotele, restorane i kafiće

Kanal prodaje u kojemu se piće konzumira na licu mjesta (hoteli, restorani, kafići i slično)

Kanal prodaje u kojemu se piće kupuje za kasniju konzumaciju (trgovine, supermarketi, veletrgovci i slično)

Point of connection/sales/purchase – prodajno mjesto

Point of sales/connection/purchase materials – reklamni materijal u prodajnom mjestu

Price to customer – cijena za potrošača

Povratno pakiranje točenog piva – bačva 30 ili 50 litara

Nepovratno pakiranje piva – limenka 0,33, 0,4, 0,5, 0,568 litara

Poly Ethylene Terephthalate – nepovratna plastična boca

One-way bottle – nepovratna boca

Returnable glass bottle – povratna boca

Stock keeping unit – jedinični proizvod – pakiranje

Out of stock – nedostatak proizvoda namijenjen potrošaču

On shelf availability – dostupnost na polici

First in first out – proizvod kojem prvom ističe rok trajanja se mora prvi i prodati

Osnovni brend koji je cjenovno pozicioniran kao mjerna jedinica 100

Cjenovno niže rangiran proizvod ispod 100

Cjenovno pozicioniran od 100 do 105

Cjenovno pozicioniran od 105 do 110

 

Cjenovno pozicioniran od 110 do 120

 

Cjenovno pozicioniran iznad 120

Above the line – marketinške aktivnosti usmjerene masovnim medijima, TV, radio, internet

 

Bellow the line – marketinške aktivnosti namijenjene unutar POC-a, POSM, katalozi

 

Out of home – oglašavanje putem jumbo plakata

National consumer promotion – nagradna igra za potrošača – primjer: skupi čepove i osvoji nagradu

 

Fast moving consumer goods – proizvodi visokog prodajnog obrtaja roba široke potrošnje

 

Carbonated soft drinks – gazirana bezalkoholna pića

 

Molson Coors Commercial Excellence Program – globalni program izvrsnosti u komercijalnom poslovanju

World Class Supply Chain – globalni program izvrsnosti u proizvodnim i logističkim operacijama

Interni portal za sve zaposlenike MCBC- a, na kojemu se može pronaći niz zanimljivih informacija

IT platforma za podršku svim procesima upravljanja ljudskim resursima, koriste ju svi zaposlenici

Personal Development Plan – Individualni plan razvoja zaposlenika u kojemu su definirane kompetencije u kojima je potreban daljnji razvoj i konkretne mjere putem kojih će se razvoj odvijati i pratiti

Naš globalni operativni model koji definira kako planiramo, ostvarujemo i mjerimo naš učinak

Naš globalni kompas, odnosno model koji definira tko smo i kako trebamo raditi kako bismo ostvarili našu ambiciju da postanemo Izbor broj 1 za naše kupce i potrošače

Pozitivni pivski trag kojeg ostavljamo našim odnosom prema radu i življenju

Skraćenica od HOtel, REstaurant and CAfe bar – prodajni kanal koji obuhvaća hotele, restorane i kafiće

Kanal prodaje u kojemu se piće konzumira na licu mjesta (hoteli, restorani, kafići i slično)

Kanal prodaje u kojemu se piće kupuje za kasniju konzumaciju (trgovine, supermarketi, veletrgovci i slično)

Point of connection/sales/purchase – prodajno mjesto

Point of sales/connection/purchase materials – reklamni materijal u prodajnom mjestu

Price to customer – cijena za potrošača

Povratno pakiranje točenog piva – bačva 30 ili 50 litara

Nepovratno pakiranje piva – limenka 0,33, 0,4, 0,5, 0,568 litara

Poly Ethylene Terephthalate – nepovratna plastična boca

One-way bottle – nepovratna boca

Returnable glass bottle – povratna boca

Stock keeping unit – jedinični proizvod – pakiranje

Out of stock – nedostatak proizvoda namijenjen potrošaču

On shelf availability – dostupnost na polici

First in first out – proizvod kojem prvom ističe rok trajanja se mora prvi i prodati

Osnovni brend koji je cjenovno pozicioniran kao mjerna jedinica 100

Cjenovno niže rangiran proizvod ispod 100

Cjenovno pozicioniran od 100 do 105

LINK NA POPIS ZA PREUZIMANJE